PUBBLIK&VOS ontwikkelde met haar team de merkstrategie, de merknaam en de communicatieve vertaling van het merk, zowel grafisch als op het gebied van interieurconcept -en ontwerp. The Villy-Rotterdam is de 2de locatie van The Villy die tot in detail door ons werd ontworpen en gerealiseerd.
VILLAGE LIVING IN THE HEART OF THE CITY
WIJ BLENDEN HET BESTE
VAN DIVERSE BELEVINGSWERELDEN
SOPHISTICATED MET EEN KNUS HUMEUR
ONS DORP IN DE STAD
Het vergroten van woongenot, sociale cohesie en het boosten van buurten, door een plek te creëren die authentiek is, geen huis maar een thuis. Plekken met een unieke atmosfeer en energie. Meer dan vorm en functie. Niet hip of elitair maar met een sterk gevoel voor het bouwen van ‘wij’. Een omgeving die inclusief is met een helder verhaal en een duidelijke visuele identiteit dat het gevoel van het leven in een dorpse omgeving naar de stad brengt. Open en uitnodigend. Een plek waar ruimte is om de extra waarde te laten groeien. Door mensen bij elkaar te brengen.
The Villy Terraced Tower
Boompjes 60, Rotterdam
www.thevilly.com
Opdrachtgever: Hanex
Aannemer: Breijer
Projectinrichter: Interior Works
Interieurbouwer: Houters Interieurbouw
Fotografie: Phenster | Mark Kuipers
Oplevering: 2023, 265m2 restaurant, 235m2 co-working/vergaderen, 55m2 terras