THE VILLY - Restaurant

The Villy

'Village living in the heart of the city' 

In 2018 kwam CBRE Global Investors bij ons met de vraag of we wilden nadenken over de manier waarop ze, in een tijd waarin het aantal bewoners in grote steden blijft groeien en appartementen steeds kleiner worden, het woongenot van hun bewoners kunnen vergroten, hun gebouwen onderscheidend kunnen maken en de beste operator voor hun bewoners kunnen worden. Met daarin de overtuiging als belegger dat plinten van gebouwen essentieel zijn voor de leefbaarheid van wijken en buurten.  The Villy was ons antwoord op hun future proof development vraag. Het staat voor village living in the heart of the city. Voor het beste uit beide werelden. Voor het creëren van een authentieke plek. Niet gewoon een huis maar een thuis. Voor het zoeken van een grote kwaliteit van leven op een minimale footprint. 

Van strategisch document, naar merkdocument. Van de merknaam en de grafische vertaling naar de vertaling voor het interieurontwerp. Van het activeren van het merk tot de uitrol. Het is een reis die we nu al een paar jaar met heel veel plezier met elkaar aan het maken zijn en die straks met het openen van de eerste locatie in Amsterdam West zal leiden tot een omgeving die inclusief is. Met een helder verhaal en een duidelijke visuele identiteit. Waar alles erop is gericht om open en uitnodigend te zijn en ruimte te bieden om de extra waarde te laten groeien. Meer dan een gebouw met mensen, maar de nieuwe standaard om het leven in de stad aangenamer te maken.

The Villy, Amsterdam

Opdrachtgever: CBRE Global Investors en Hanex

Oplevering 2020

streepje

MEER VAN ONS WERK

STATIONSHUISKAMER DEN HAAG
Stationsrestauratie
JONAS
Hospitality van een woonconcept
OUR DOMAIN AMSTERDAM SOUTH EAST
Urban home, amenities